Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7303011061846


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Identifiakční číslo:
62157124
Poštovní adresa:
Palackého tř. 1/3
Obec:
Brno
PSČ:
612 42
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Palackého tř. 1/3, 612 42 Brno
Tel.:
+420 541562011
K rukám:
Ing. Marek Buriška
       
E-mail:
buriskam@vfu.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vfu.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vfu.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.vfu.cz/vz00000075
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Servis, údržba a rozvoj aplikačního software iFIS
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.: 7
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Brno - Královo pole
Kód NUTS CZ Kód NUTS CZ06
Kód NUTS CZ0 Kód NUTS CZ064
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku (dále také „VZ“) jejímž předmětem je poskytnutí služeb. Veřejná zakázka je zadávaná v v jednacím řízení bez uveřejnění na základě ust. § 21 odst. 1 písm. d), § 23 odst. 4 písm. a) a § 34 a násl. zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“)
Službami se pro účely této veřejné zakázky rozumí servis, údržba a rozvoj aplikačního software iFIS. Účelem poskytnutí služeb v rámci této veřejné zakázky je zajištění provozu a rozvoje aplikací iFIS, jako součásti centrálního informačního systému VFU Brno. Konkrétně se jedná o tyto základní požadavky zadavatele:
- poskytování pozáručních servisních služeb (maintenance) k aplikacím iFIS a souvisejícím datovým rozhraním v rámci IS VFU. Služby maintenance iFIS zahrnují odstraňování pozáručních vad software a opravy dat způsobených vadou software, dodávky a instalace opravných patch software, dodávky a instalace nových verzí software s úpravami dle požadavků souvisejících právních norem ČR, dodávky elektronické dokumentace a základního školení k novým verzím a poskytování služby HelpDesk k software.
- poskytování dalších zadavatelem požadovaných služeb údržby pro zajištění provozu IS VFU (školení, dokumentace a konzultace k provozu a rozvoji IS VFU, úpravy a rozšiřování datových rozhraní, vývoj a dodávky nových či upravených SW funkcí dle specifikace zadavatele)
- poskytnutí součinnosti při zajištění rozvoje IS VFU formou rozšiřování užívacích práv k aplikacím iFIS podle aktuálních potřeb zadavatele, maximálně však v rozsahu rozšíření užívacích práv ke všem dostupným modulům a funkcím iFIS

Hlavní CPV kódy:
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora 72000000-5
Programování programového vybavení a poradenské služby 72200000-7
Služby programového vybavení 72260000-5
Systémové a podpůrné služby 72250000-2
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72000000-5
 
Další předměty
72200000-7
72250000-2
72200000-7
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
2 894 734
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
VZ 91/2013
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 147-255755
ze dne
31/07/2013 (dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
91
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Servis, údržba a rozvoj aplikačního software iFIS
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
14/11/2013 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
1
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
1
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
BBM spol. s r. o.
Poštovní adresa:
Kocínova 5/138, Písek 397 01
Obec:
Písek
PSČ:
397 01
Stát:
CZ
E-mail:
zdenek.mares@bbm.cz
Tel.:
+420 382209111
Internetová adresa (URL):
http://www.bbm.cz/
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
2 900 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
2 894 734
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
8
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
1) Oracle Czech s.r.o., Praha 4, V Parku 2308/8, PSČ 148 00, IČ: 614 98 483, subdodavatel bude v rámci plnění této VZ zajišťovat Licence technologií Oracle a technickou podporu k licencím Oracle s podílem 5 % na VZ
2) Elanor spol. s r.o., Praha 10, Kodaňská 1441/46, PSČ 100 00, IČ: 158 87 219, subdodavatel bude v rámci plnění této VZ zajišťovat subdodávky služeb podpory a údržby Personálního a mzdového systému Elnor Global s podílem 3 % na VZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pro zadání této veřejné zakázky jsou splněny předpoklady pro použití jednacího řízení bez uveřejnění dle ustanovení § 21 odst. 1 písm. d), § 23 odst. 4 písm. a) a § 34 a násl. zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, neboť:
• výrobcem aplikačního software iFIS a výhradní držitelem veškerých majetkových práv k softwarovému produktu iFIS včetně souvisejících datových rozhraní na okolní systémy je společnost BBM spol. s r. o., sídlem Písek, Kocínova 5/138, PSČ 397 01, IČ: 407 55 592 a rovněž je dále jediným poskytovatelem RunTime licencí technologií Oracle k provozu uvedeného software.
• společnost BBM spol. s r. o., je dodavatelem pro informační systém zadavatele v rozsahu agend: Jádro a administrace, Účetnictví, Finance, Rozpočet, Majetek, Registr smluv, Saldo studenta, Sklady, Inventarizace a Spisová služba, Dokumentové úložiště CUL Alfreso, Centrální registr osob a karet, včetně datových rozhraní na okolní systémy: elektronické bankovnictví, mzdy a personalistika, studijní informační systém, multilicence s omezením na 1 procesor databázového a 1 procesor aplikačního serveru podle servisní smlouvy: S-2008-2403 zde dne 14.12.2007 a ve znění dodatku č.1. ze dne 11.1.2011 a dodatku č.2. ze dne 30.11.2011.
• v souladu s § 23 odst. 4 písm. a) ZVZ, tak může být veřejná zakázka splněna z technických důvodů či uměleckých důvodů, z důvodu ochrany výhradních práv nebo z důvodů vyplývajících ze zvláštního právního zřetele pouze určitým dodavatelem.
• na základě výše uvedených skutečností není tedy, mimo společnost BBM spol. s r. o., žádná další organizace oprávněna ani schopna jakékoliv zásahy do software a datových rozhraní iFIS provádět ani provádět jejich údržbu a servis, aniž by tím nebyla porušena licenční a majetková práva společnosti.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
20/11/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA D1 - OBECNÉ ZAKÁZKY
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie

Směrnice 2004/18/ES

1) Odůvodnění použití vyjednávacího řízení bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie v souladu se směrnicí 2004/18/ES
Žádné nabídky nebo žádné vhodné nabídky v návaznosti na:
Stavební práce/dodávky/služby mohou být poskytovány pouze konkrétním dodavatelem z důvodů, které jsou:
Nákup zboží za obzvláště výhodných podmínek: