Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7302011070887


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Identifikační číslo:
62157124
Poštovní adresa:
Palackého tř. 1/3
Obec:
Brno
PSČ:
612 42
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Palackého tř. 1/3, 612 42 Brno
Tel.:
+420 541562011
K rukám:
Ing. Marek Buriška
       
E-mail:
buriskam@vfu.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vfu.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vfu.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.vfu.cz/vz00000099
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.vfu.cz/vz00000099
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
CEITEC - Chromatografický přístroj pro separaci a analýzu proteinových molekul
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Brno - Královo Pole
Kód NUTS CZ Kód NUTS CZ06
Kód NUTS CZ0 Kód NUTS CZ064
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku (dále také „VZ“) jejímž předmětem je dodávka zboží.
Zbožím se pro účely této VZ rozumí Chromatografický přístroj pro separaci a analýzu proteinových molekul s vysokotlakým dynamickým gradientovým mixerem, UV/Vis detektorem a vodivostním detektorem a sběračem frakcí, pro potřeby realizace výzkumných aktivit naplánované v oblasti protetiky virových infekcí, které jsou řešeny v rámci projektu CEITEC - Středoevropský technologický institut. Součástí dodávky bude software pro kontrolu systému, sběr a analýzu dat.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
38432200-4
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku (dále také „VZ“) jejímž předmětem je dodávka zboží.
Zbožím se pro účely této VZ rozumí Chromatografický přístroj pro separaci a analýzu proteinových molekul s vysokotlakým dynamickým gradientovým mixerem, UV/Vis detektorem a vodivostním detektorem a sběračem frakcí, pro potřeby realizace výzkumných aktivit naplánované v oblasti protetiky virových infekcí, které jsou řešeny v rámci projektu CEITEC - Středoevropský technologický institut. Součástí dodávky bude software pro kontrolu systému, sběr a analýzu dat.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
850 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  60  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Úhrada bude provedena bezhotovostně po převzetí předmětu plnění zadavatelem na základě uchazečem vystaveného daňového dokladu (faktury), a to na bankovní účet uvedený na tomto daňovém dokladu (faktuře).
Zadavatel neposkytuje zálohy.
Zadavatel zaplatí kupní cenu dle daňového dokladu (faktury) do 30 dnů ode dne jeho prokazatelného obdržení.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
1) nabídka uchazeče musí být podána v českém jazyce
2) minimální záruční doba na všechny části předmětu plnění veřejné zakázky je 24 měsíců
3) poskytování plného bezplatného záručního servisu po dobu trvání záruční doby
4) na všechny části přístroje bude prodávajícím poskytnuta garance dostupnosti náhradních dílů po dobu minimálně 5 let ode dne uplynutí záruční doby
5) v případě nutnosti servisního zásahu (servisu), je prodávající povinen se nejpozději do 5 pracovních dní po doručení ohlášení kupujícího dostavit do místa plnění
6) Prodávající je povinen v průběhu záruční doby uskutečnit nejméně jednou ročně bezplatnou servisní prohlídku dodaného přístroje, při níž provede kompletní základní servisní úkony, včetně celkové kalibrace přístroje zdarma. První servisní prohlídku provede prodávající neprodleně po uvedení přístroje do provozu. Další servisní prohlídka proběhne nejpozději do 1 roku od převzetí zboží kupujícím. Následující servisní prohlídky proběhnou vždy nejpozději do 1 roku od poslední servisní prohlídky. Poslední servisní prohlídka proběhne nejdříve 30 dní před uplynutím záruční doby a nejpozději v poslední den trvání záruční doby.
7) Prodávající je dále povinen po uplynutí záruční doby uskutečnit na základě písemné výzvy kupujícího nejméně jednou ročně servisní prohlídku dodaného přístroje, při níž provede kompletní základní servisní úkony, včetně celkové kalibrace přístroje.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady podle § 53/1/a) - k) zákona, prokázání splnění ZKP dle zákona
Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54/písm. a), b) prokázání splnění PKP dle zákona
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel NEPOŽADUJE prokázání splnění ekonomické a finanční způsobilosti uchazečem
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
k prokázání technických kvalifikačních předpokladů (dále jen TKP“) dle ust. § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ uchazeč předloží seznam alespoň 2 významných dodávek, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich rozsahu a doby dodání (s přesností na měsíc),
Zadavatel požaduje, aby tento seznam obsahoval výhradně dodávky, se stejným nebo obdobným plněním jako je předmět plnění této veřejné zakázky, tj. dodávky chromatografického přístroje.

k prokázání TKP dle ust. § 56 odst. 1 písm. e) ZVZ uchazeč ve své nabídce předloží formou povinné přílohy č.1 smluvního vzoru Kupní smlouvy fotografie, náčrty a popisy návrhu veškerého zboží určeného k dodání
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
finanční objem každé jednotlivé dodávky samostatně (položky seznamu - dodávky 1 ks přístroje) uvedené uchazečem do tohoto seznamu musí činit minimálně 200 000 CZK bez DPH.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
VZ 100/2013
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 208-359856 ze dne 25/10/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 14/03/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 14:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
60
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 14/03/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
14:01 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo zadavatele, budova Rektorátu, Oddělení veřejných zakázek, I. poschodí, dveře č. 211
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Uchazeč je oprávněn dle §71odst.8 ZVZ být přítomen při otevírání nabídek v počtu nejvýše 2 osob za 1 uchazeče se může otevírání obálek účastnit pouze statutární orgán nebo zástupce uchazeče, tento pouze základě písemného pověření k zastupování uchazeče

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
CEITEC - Středoevropský technologický institut
reg. č. projektu CZ.1.05/1.1.00/02.0068
http://www.ceitec.cz
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel dále upozorňuje dodavatele/ uchazeče, že tato veřejná zakázka je administrována prostřednictvím elektronického nástroje (systému) E-ZAK, který je certifikován podle vyhlášky č. 9/2011 Sb., kterou se stanoví podrobnější podmínky týkající se elektronických nástrojů a úkonů učiněných elektronicky při zadávání veřejných zakázek a podrobností týkajících se certifikátu shody.
Nepřihlášení/ neregistrovaní uživatelé mají přístup k základní specifikaci jednotlivých VZ a případně k dodatečným informacím a zadávací dokumentaci, je-li poskytována neomezeným a přímým dálkovým přístupem. Dodavatelé po přihlášení mají možnost interakce v rámci příslušných zadávacích řízení. Pokud dodavatel/ uchazeč nemá v systému E-ZAK ještě žádný účet, nemůže se do systému E-ZAK přihlásit a provádět úkony v rámci zadávacích řízení, proto zadavatel doporučuje tomuto dodavateli/ uchazeči se v systému E-ZAK zaregistrovat.
Podrobné podmínky a informace o registraci a ovládání systému E-ZAK lze získat v uživatelské příručce pro dodavatele, která je volně dostupná po odkazem: https://zakazky.vfu.cz/data/manual/EZAK-Manual-Dodavatele.pdf
K dokončení registrace a v rámci komunikace se zadavatelem prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK je nutný elektronický podpis. Podrobnější informace jsou volně dostupné na https://zakazky.vfu.cz/data/manual/QCM.Podepisovaci_applet.pdf
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
12/12/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh