obsah
|
zápatí
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Zobrazovací zařízení - CEITEC“
»
Oznámení o zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 02 - Oznámení o zakázce
Název formuláře
Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
7502011008865
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Identifikační číslo:
62157124
Poštovní adresa:
Palackého tř. 1/3
Obec:
Brno
PSČ:
612 42
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Palackého tř. 1/3, 612 42 Brno
Tel.:
+420 541562013
K rukám:
Mgr. Sabina Forejtková
E-mail:
forejtkovas@vfu.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vfu.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vfu.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.vfu.cz/vz00000233
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.vfu.cz/vz00000233
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.I
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.II
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
na výše uvedená kontaktní místa
jinam: vyplňte prosím přílohu A.III
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A
ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY
II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
„Zobrazovací zařízení - CEITEC“
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Stavební práce
Provádění
Projekt a provádění
Provádění stavebních prací
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
Dodávky
Koupě
Nájem
Koupě najaté věci
Koupě na splátky
Kombinace uvedených
Služby
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Palackého tř. 1/3, 612 42 Brno
Kód NUTS
CZ
Kód NUTS
CZ06
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
CZ064
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
Oznámení se týká veřejné zakázky
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
Oznámení se týká zavedení dynamického nákupního systému (DPS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Rámcová smlouva s několika účastníky
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet
účastníků rámcové smlouvy
Rámcová smlouva s jediným účastníkem
Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech:
nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:
Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
NEBO rozsah:
mezi
a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku, jejímž předmětem je dodávka zboží. Zbožím se pro účely této VZ rozumí Zobrazovací zařízení, které je nezbytné pro fungování skupiny Molekulární virologie v oblasti proteomických a genomických experimentů, a to v rámci plnění projektu OP VaVpI, CZ.1.05/1.1.00/02.0068 CEITEC - Středoevropský technologický institut. Zobrazovací zařízení bude sloužit k zobrazování výsledků proteomických a genomických experimentů na polyakryl-amidových a agarózových gelech.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
38000000-5
Další předměty
48329000-0
38430000-8
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
ano
ne
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
pouze jednu část
několik částí
všechny části
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku, jejímž předmětem je dodávka zboží. Zbožím se pro účely této VZ rozumí Zobrazovací zařízení.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
240 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
ano
ne
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Počet možných obnovení (je-li znám):
NEBO rozsah: mezi
a
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
40
(ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)
Dokončení
(dd/mm/rrrr)
ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE
III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
viz Zadávací dokumentace.
III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)
III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
ano
ne
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
základní kvalifikační předpoklady podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb.
profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a) a b) zákona č. 137/2006 Sb.
Pro podrobnosti viz zadávací dokumentace.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
ekonomická a finanční způsobilost splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
předložení čestného prohlášení dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb.
III.2.3) Technická způsobilost
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programu chráněných zaměstnání
III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
ano
ne
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby
ano
ne
ODDÍL IV: ŘÍZENÍ
IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené
Omezené
Urychlené omezené
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Vyjednávací
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
ano
ne
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Urychlené vyjednávací
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Soutěžní dialog
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
ano
ne
IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
Nejnižší nabídková cena
nebo
hospodářsky nejvýhodnější nabídka z hlediska
kritérií uvedených níže (kritéria pro zadání zakázky by měla být uvedena spolu se svou váhou nebo v sestupném pořadí podle důležitosti, pokud z prokazatelných důvodů není možné uvést váhu)
kritérií uvedených v zadávací dokumentaci, ve výzvě k podání nabídky nebo k vyjednávání nebo v dokumentaci soutěžního dialogu
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
ano
ne
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:
IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
VZ 12/2015
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
ano
ne
(pokud ano)
Oznámení předběžných informací
Oznámení na profilu kupujícího
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 046-078515
ze dne
06/03/2015
(dd/mm/rrrr)
Jiná předchozí zveřejnění (je-li to relevantní)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum:
(dd/mm/rrrr)
Čas:
(hh:mm)
Dokumentace za úplatu
ano
ne
Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum:
01/06/2015
(dd/mm/rrrr)
Čas:
14:00
(hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum:
(dd/mm/rrrr)
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jakýkoli úřední jazyk EU
Úřední jazyk (jazyky) EU:
ES
CS
DA
DE
ET
EL
EN
FR
IT
LV
LT
HU
MT
NL
PL
PT
SK
SL
FI
SV
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do:
(dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
3
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
01/06/2015
(dd/mm/rrrr)
Čas:
14:01
(hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo zadavatele, budova Rektorátu, Oddělení veřejných zakázek, I. poschodí, dveře č. 211
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
ano
ne
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Uchazeč je oprávněn dle ust. § 71 odst. 6 ZVZ být přítomen při otevírání nabídek. Podrobněji viz zadávací dokumentace.
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
ano
ne
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
ano
ne
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Operační program Výzkum a vývoj pro inovace (http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/op-vavpi)
Projekt „CEITEC - Středoevropský technologický institut“
reg. č. projektu CZ.1.05/1.1.00/02.0068
http://www.ceitec.cz
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
09/04/2015
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha C1
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software